Рангирањето се заснова на EMV – индикатор што ја мери вредноста на објавите и споменувањата на брендот на социјалните мрежи, односно колку внимание и ангажман добива без платено рекламирање. Во моментов, убедливо води Phlur.
Phlur на врвот
Според VVD, Phlur во септември забележал раст од 45% во однос на претходниот месец и генерирал речиси 11 милиони долари EMV. Ова ја потврдува неговата огромна видливост и влијание на социјалните мрежи.
Еден од најважните фактори за овој успех е тоа што Phlur е единствениот бренд меѓу првите десет што активно продава преку TikTok Shop, каде остварува значителен промет. Во септември ексклузивно ја претставија новата мирисна вода Vanilla Blackberry, а потоа ја лансираа и Cashmere Skin и го најавија новиот парфем Afterglow, кој треба да се појави до крајот на годината.
Кој го следи Phlur?
Веднаш зад него е Kayali на Мона Катан, со кој Phlur се менуваше на врвот во текот на целата година. Потоа следуваат Dior и Prada, на третото и четвртото место.
Најголем скок има Ralph Lauren, со неверојатен раст од 547% на годишно ниво – најмногу поради силната промоција на парфемот Ralph’s Club за време на Њујоршката модна недела, чиј амбасадор е пејачот Ашер.
Значаен раст бележи и Ellis Brooklyn (+165%), а Dossier, познат по инспирираните верзии на популарни парфеми, успеа да влезе во топ 10.
Phlur доминира на TikTok
Иако #FragranceTok е огромен тренд, генерално TikTok нема многу поголемо влијание од Instagram – кај првите десет брендови, TikTok учествува со околу 51% од вкупната EMV вредност.
Но кај Phlur, ситуацијата е сосема поинаква: 66% од целиот нивен EMV доаѓа токму од TikTok.
Од друга страна, Ralph Lauren е под просекот – само 29% од неговиот EMV доаѓа од TikTok.
Топ 10 брендови на парфеми според EMV за септември
Според CreatorIQ, листата изгледа вака:
- Phlur – 11 милиони $ (+132%)
- Kayali – 7,4 милиони $ (+20%)
- Dior – 7 милиони $ (+33%)
- Prada – 6 милиони $ (+22%)
- Valentino – 5,7 милиони $ (+115%)
- YSL – 5,6 милиони $ (–28%)
- Ellis Brooklyn – 4,7 милиони $ (+165%)
- Ralph Lauren – 3,9 милиони $ (+547%)
- Dossier – 3,7 милиони $ (+84%)
- Maison Margiela – 3,6 милиони $ (–38%)
Кои се најистакнатите мириси од овие брендови?
Во последниот период најмногу се споделуваат и коментираат:
Phlur Vanilla Skin, Kayali Vanilla | 28, Dior Sauvage, Prada Virtual Flower, Valentino Donna Born in Roma Rendez-Vous, YSL Libre Absolu, Ellis Brooklyn Kueens Caramel, Ralph’s Club by Ralph Lauren, Dossier Floral Lavender и Maison Margiela Replica On a Date.